söndag 2 november 2008

marina plaza...shopping...hårdrockskonsert...

har varit på helgtripp i helsingborg med båttur över till helsingör...där strosa vi och åt gott och bara "va"...efter uppfräschning av kroppen på hotellet i helsingborg och några (många) goda öl, drinkar o jäger så var det dax igen att tura över...och...ja vad skall man säga...har varit på min första hårdrockskonsert någonsin..."pretty maids" spelade på tullkammaren i helsingör...riktigt kul faktiskt...luftgitarr, headbang och svettiga kroppar (inte jag, hi hi hi)...vågar väl knappt nämna att förbandet var MYCKET bra...ja, detta var nog inte sista gången, men nästa gång skall jag plugga texter så man kan skrika med i några låtar...skall nog träna lite luftgitarr oxå...och headbanging...men nu har jag i alla fall en tröja att ha på mig...stor dödskalle med texten "pretty maids" över bröstet...(får användas som pyjamas)...tack hjärtat för en underbar helg...

Inga kommentarer: