fredag 24 oktober 2008

stormsteg...













ja..nu närmar sig lördagen med stormsteg...lite nervöst é det allt...man har ju ingen aning om hur mycket man skall tillverka och ta med sig...men jag resonerar som så, att detta är ett tillfälle för att visa folk vad jag gör...och förhoppningsvis så vill de beställa kort för speciella tillfällen...här kommer lite suddiga bilder några storlekar av kort jag har tillverkat...utöver detta så har jag 5x5 cm-kort, 15x15 cm-kort, bokmärken, 9x13 cm-kort.........sedan är det ju allt "lull-lull" runt omkring som skall se bra ut oxå...puh, pust, stånk o stön...fast det e roligt oxå...men lite trött e jag för tillfället...

3 kommentarer:

klokhet och dårskap sa...

Har du gjort alla de där fina korten? Jättefina är de.

Yvonne sa...

Shit Lena så många kort du har gjort.. Jätte fina, försäljningen kommer gå hur bra som helst! Hoppas allt är bra annars?! Kram Yvonne

Ammi sa...

Åh vad det skall bli kul att se allt du gjort, vi ses i morgon//kram mamma